طالب‌پور فرماندار جدید شبستر می‌شود
تاريخ : 29 / 5 / 1395برچسب:, | 11:30 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

خبرگزاری فارس: به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی فردا بیست و هشتم مرداد با سفر به شهرستان شبستر و شرکت در شورای اداری این شهرستان منصور طالب‌پور را به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر معرفی می‌کند.

سعید کاشانی فرماندار فعلی شهرستان شبستر به دلیل بازنشستگی با این پست فردا از فرمانداری این شهرستان خداحافظی می‌کند و مراسم تودیع وی نیز فردا برگزار می‌شود.

منصور طالب‌پور متولد سال 1353 در عجب‌شیر و لیسانس جغرافیا گرایش برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تبریز در سال 78 و فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد زنجان سال 92 است.

وی دارای 19 سابقه خدمت بوده و  پیش از این نیز کارشناس مسؤول سیاسی- اجتماعی و انتخابات فرمانداری شهرستان هریس، بخشدار خاروانا، کارشناس هماهنگی عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی، شهردار عجب‌شیر و رئیس گروه امور شهری استانداری آذربایجا‌شرقی را در کارنامه خود دارد.

تغییر 3 فرماندار در مرداد 95

گزارش فارس حاکی است، در پنجم مرداد یدالله الهیاری فرماندار جدید شهرستان آذرشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

در چهارم مرداد هم صابر تقویمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان هریس در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

همچنین در این روز علیار راستگو فرماندار جدید شهرستان مرند در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان فرماندار شهرستان شبستر تبریک و تهنیت عرض می نماییم. ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد.و مردم خاروانا زحمات شما را هرگز فراموش نخواهد کرد و شکر الله سعیهم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: